Tvůrce:  Naoto Hosoda

Počet epizod: 24

Rok výroby: 2005-2006

Studio:  NAVEL

Žánr: školní romance,komedie,drama,magie

...................................................................................................

Jak to všechno začalo: Příběh se odehrává v době,kdy se svět démonů,bohů a lidí spojil v jeden jediný.Hlavní postavou je Tsuchimi Rin (17),který bydlí po smrti svých rodičů v jednom domě se svou kamarádkou Kaede.Vše se ale zamotá díky příchodu dvou nových žákyň do jeho třídy,dívce z vyššího ročníku Ase a malé roztomilé démonky Primuly.Rin má kolem sebe najednou pět hezkých holek a neví co s nimi =D

Jak je to dál: Shuffle se na první pohled jeví jako bezstarostná školní komedie s jednou plážovou episodou ...ale od dvanáctého dílu se promění v drama a nezasmějete se už vůbec ničemu .V druhé polovině anime jde hlavně o tajemnou a strašlivou minulost každé dívky.

Můj názor: Jednou sem na internetu narazila na dívku v pěkné hnědé uniformě obklopenou plyšovými kočkami(jo,byla to Primula =D).Zjistila sem si jméno anime a našla si i ostatní postavy.Dvě z nich měla na svém blogu v layoutu kamarádka May. Když sem zkoušela hledat Shuffle na seznamu objevilo se odkazů sice mnoho,ale na pořádnou recenzi sem narazila až za hodně dlouho;)A tak sem si řekla,že se na tohle anime kouknu a jednu takovou napíšu ;))

A teď jak bych Shuffle ohodnotila: Líbí se mi myšlenka spojit tři světy do jednoho ;)Oživuje to snad už stokrát ohrané školní romance (: Zklamal mě hlavní hrdina na kterém sem neviděla vůbec nic speciálního a po pár dílech sem ho nemohla ani vystát.Svým chováním ke Kaede na konci seriálu u mě naprosto skončil >:-(  Opening se mi líbíl,ending už méňe.Asi mi nesedne žánr,kde kolem jednoho kluka lítá pět do něj zamilovaných holek.Rozhodně ale nelituju toho,že sem Shuffle viděla =)

OBRÁZKY: